Thursday, January 1, 2015 | 9:17 AM

HAPPY NEW YEAR 2015


2015, vau. Mä olen koko syksyn odottanut vuodenvaihtumista ja sitä, että voin sanoa kaikille tän vuoden olevan se vuosi, kun mä lähden. Lähden vihdoin toteuttamaan mun unelmia tonne unelmien luvattuun maahan. Tällä hetkellä mua jännittää ihan mielettömästi.
Viime vuonna (tuntuu tosi oudolta sanoa "viime vuonna" kun nyt on kuitenkin vasta tammikuun ensimmäinen ilta) tuntu, että vaihtovuoden alkuun oli ihan hirveesti aikaa. Nyt tuntuu kun tässä yhden yön aikana olisi mennyt puoli vuotta. Apua? Enhän mä ole vielä lähelläkään valmista! Kielitestin tulos on yksi iso mysteeri sen lisäksi multa puuttuu kaikki olennainen matkalaukusta lähtien - eikä mun hakupakettikaan ole vielä Jenkeissä asti..


Mä viettelin uudenvuoden rauhallisissa merkeissä. Pyörähdin alkuillasta kaverin illanistujaisissa, mutta loppujenlopuksi mulla ei ollut yhtään fiilistä olla siellä, joten lähdettiin poikaystävän kanssa meille, jossa vietettiin aikaa mun perheen kanssa. Pelailtiin, juteltiin, syötiin tortilloita ihan omituisilla täytteillä (vai kuinka moni on ennen laittanut porkkanaa ja hevosta tortillaansa?) ja mä kävin vuoden vaihtuessa kuvaamassa parit raketit. Tähän kuvaamisaiheeseen kun nyt päädyttiin niin kiroan mun kameran jonnekkin mahdollisimman syvälle ja pimeään. Tää on niin hajalla että kuvatessa suurinpiirtein tuherran itkua, kaverin täydellisesti toimivaan Canoniin tottuneena. Voi kun oliskin rahaa ostaa samanlainen itselleen..
Huolimatta mun aiemmasta fiiliksettömyydestä, vuoden vaihtuminen meni ihan kivasti vaikkakin mulla pyöri siellä jossain takaraivon perukoilla se sama ajatus kuin joulunakin; hitto, ensi vuonna mä en istu tässä pöydässä näiden ihmisten kanssa. 
Hyvää uutta vuotta 2015 jokaiselle! 

No comments:

Post a Comment

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä